11 Aralık 2013 Çarşamba

Penceremden Kar Manzaraları

Sabah erkenden kalktık tabii işe gidebilmek için, o saatlerde kar tutmuştu. İşte sabah karın bizim caddedeki ve ofisteki penceremden görünen durumu şuydu:

Sonrasında öğlene kadar ara ara yağmaya devam etti. Bir ara İK'dan mail gelecek diye çok umutlandık çok bekledik. Kar da baya baya tipi şeklinde yağıyordu:


En sonunda güneş çıktı, hava açtı, ne tatil ne erken çıkma maili hiçbir şey kalmadı. Umutlarımız tükendi(; Bu da bizim arka taraftaki toplantı odamızın apron ve Ataköy manzarası, iyi seyirler  (:




27 Kasım 2013 Çarşamba

Amasya Hatırası(;

Canım, canımıniçi teyzoşumun maharetlerini ve zevkliliğini zaman geçtikçe burada sizlerle paylaşacağım.
Ancak yaptıklarını görünce ne demek istediğimi anlayabilirsiniz (;
Gezmeye biryere gittiğinde asla bizi unutmaz. Yine öyle yapmış ve çok şık el boyaması bir şal getirmiş bu sefer bana (:
Ona çoooook teşekkür ederim. Buradan da iletmiş olayım teyzoşummm canım kankama(:



19 Kasım 2013 Salı

Ofiste Doğum Günü

Ofisten arkadaşımız Ayşe'nin doğumgünüydü pazar günü. Aslında dün kutlayacaktık ama kendisi dün tüm gün toplantıda olduğundan bugünü zor bekledik. Pastası da dünden beri dolapta beklemekten yorulmuş yavrucak :p
Sabah sabah kutlama yapılır mı dedik sonra arkadaşlar evet diyince iş başa düştü. Hemen küçük toplantı salonunu ayarladım(;
Hediyesini zaten almıştık. sabah sabah canı sıkkın uykulu bir haldeyken onu zorla toplantı odasına sürükledim (;
İşte sonuçççç, umarım mutlu olmuştur (:

18 Kasım 2013 Pazartesi

Cici Minik Çantam (;

Bir çantayı uzun zamandır gözüme kestirmiştim zaten(; indirimi de görüncee
"İçimde kalacağıma üstümde kalsın yahuuu" diyereeeeek hemen aldım :p
İşteee yeni, cici, minik, küçük, tatlı çantaaaam (:
İndirimi kaçırmayın derim :p





15 Kasım 2013 Cuma

ISAGO Denetim

ISAGO diye diye dilimizde tüy bitti. Denetime hazırlanmaktan yorgun düştük. Sonunda denetim geçti, bitti biz de bittik ama değdi (;
SONUÇ=0 BULGU yaşasınnnnnnnnnnn başardııııııııııııııık (;

isago denetim teşekkürü
Bu denetim bizim için çok önemliydi, çünkü artık diğer havayolu şirketleri bizi denetleyemeyecek (; Uğraştık geçtik. Sıra benim kendi projeme eklenen yenilikleri tamamlamakta. Haydi bakalım benim yoğunluğum hiç bitmez :D
Herkesin cuması mübarek olsun, duaları kabul olsun...
Hayırlı cumalar(:

11 Kasım 2013 Pazartesi

ASKER KAHVALTISI

ASKER KAHVALTISI


Eşimin kankasını bu ay askere uğurladık. Asker olacağını öğrendiği zaman bizi aradı ve hemen gel dedik. Tesadüf bu ya tam o sırada mayalı poğaçalarımı hazırlıyordum (: Çok keyifli bir kahvaltı olacağından neredeyse emindim (;
Bir baktık hemencecik geldi, ee sofrayı kurma işi de eşimle kankasına kaldı :D

mayalı poğaça, kırma börek, peynirli omlet, domates eritme


lokumlu kurabiyeler(arkada)

anneannemin köyden gönderdiği tereyağ ve peynir, bir çok çeşit reçel ve marmelat

kahvaltı sonrası mis gibi sütlü tatlı

Şimdi de mayalı poğaça ve lokumlu kurabiye tarifini vereyim(:
Kırma böreği daha sonra ayrıca anlatacağım. o böreği de kayın validemden öğrendim çok pratik ve çok hafif bir börek oluyor.

Mayalı Poğaça:

Malzemeler:

1 paket yaş maya
1 su bardağı ılık su
2 yemek kaşığı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı tuz
alabildiği kadar un (ben yaklaşık 3-4 su bardağı un kullandım)

İç Malzemeler:

Arzuya göre:
Küçük küçük doğranmış siyah ve yeşil zeytin,
Lor peyniri
Maydanoz

Yapılışı:

Poğaça yapmayı bilenler için iş çok kolay (: tüm malzemeler karıştırılıp 1 saat dinlenmeye bırakıldıktan sonra iç malzemeleri doldurulup 200 C'de fırınlayın, 35 dakika sürer yaklaşık.

Benim gibi ilk kez yapacak olan arkadaşlar ise burada yazdıklarımı aynen uygulamanızı tavsiye ederim (;
Derin bir karıştırma kabına yaş mayayı koyun. üzerine ılık suyu ekleyin. 2 yemek kaşığı şekeri üzerine ekleyin. Hafif köpüklenecek, bunları karıştırdıktan sonra üzerine sütü ve sıvıyağı ekleyip karıştırın. Sonra üzerine yavaş yavaş un eklemeye başlayın. kulak memesi kıvamına gelene kadar un ekleyip yoğurmaya devam edin. Kıvama geldiğinde ise üzerine temiz bir havlu örtüp 1 saat kadar mayalanması için bekletin. O mayalanırken bu sırada siz iç malzemeleri hazırlayın. Ben zeytinleri küçük küçük kıyarak bir zeytin iç malzemesi hazırladım. Yeşil zeytinleri de halka halka doğrayarak yine ayrı bir iç malzeme hazırladım. Bir de lor peynir ve maydanozu karıştırarak ayrı bir iç malzemesi hazırladım. 
Tam 1 saat sonunda hamur iyice kabarmıştı. Hamurdan küçük küçük ceviz büyüklüğünde parçalar kopartarak tezgahın üzerinde elinizle açın. İçine iç malzemelerden koyup yarım ay şeklinde kapatın. Tepsiye dizin. Üzerlerine yumurta sarısı sürüp ve çörek otu ekleyin. 200 C fırında 35 dakika yavaş pişirme fonksiyonu ile pişirdim ben, fırının 2. seviyesinde. Fırınımda normalde 5 seviye bulunuyor. Sizler de ortalarda bir yerlerde pişirirseniz mis gibi kabarır. Kokusu tadı her şeyi harika bir poğaça. Şimdiden afiyet olsun(;


Lokumlu Kurabiye:

Yapılışını ve malzemelerini bir blogtan aldım. Ben yaparken 150 gr. tereyağı yerine 50 gr. kullanmama rağmen biraz ağır geldi bana. Tarifteki yarım çay bardağı pudra şekerine ek olarak bir çay bardağı toz şeker eklememe rağmen şekeri az oldu diyebilirim. Bir de küçük not içerisinde naneli lokum kullandığım kurabiyeleri kimse beğenmedi (: Nane çok keskin bir tat veriyor. Yapacaksanız naneli lokum kullanmamanızı tavsiye ederim. yapılışı ve tarifi ayrıca anlatmayacağım. Aşağıdaki fotoğraflar da benim yaptıklarım. Şimdiden iyi denemeler.










8 Kasım 2013 Cuma

Hastalığımdan bahsetmiştim, bugün yine de kalkıp işe gittim.
Yakında çok önemli bir denetim geçireceğiz, hummalı çalışmaların son aşamalarındayız. Son Cuma'mız (;
Hayırlı cumalar herkeslere, Rabbim dualarınızı kabul etsin (:


7 Kasım 2013 Perşembe

Bugün hasta olduğum için bloga bakamadım. Doktor istirahat verdi dinlenmem gerekiyormuş :(  işler yoğun ama kalkacak halim yok maalesef...
Neyse ki kardeş denen yaratığa sahibim çok şükür (;
Beni neşelendirmek ağrılarımı dindirmek için her yolu deniyor şımarığım benim (;
En son gülmekten karnımı ağrıtan fotoyu buraya da koymam lazım :D :D :D :D :D




6 Kasım 2013 Çarşamba